Måndagen den 9.e November 2009


Hmm, NU vaknade Saga, snacka om sömntuta ;)
Natten har vart bra, Hon har inte vaknat nån gång alls & klagat över öronont.
Skönt, hoppas det håller sig så. Vill inte att min bebis ska ha ont..
Och påtal om bebisar, så vaknade inte David förrens kl 8 imorse :))
Känner mig sjukt utvilad, TACK älskade ungar, utsövd mamma=snäll mamma ;) haha.

Undra vad denna dag har att bjuda på ?
Solen har tagit sig fram bakom molnen, en positiv sak iallafall.
David somnade på köksgolvet för en stund sen, så vi får hoppas han är på bra humör sen så vi kan gå ut & gunga, skulle ju vara trevligt. Saga behöver friskt luft, och han med för den delen.

nu ska jag göra en macka till min fina dotter.


hörs sen...


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: