Söndagen den 8.e November 2009



hmm, efter två & en halv timme på BarnAkuten ledsnade jag, gick ut & ifrågesatt de fikande kärringarna om dom visste när läkaren skulle komma in till oss?! Svar : nääh, jag vet inte, ingen aaaaning! PUCKO! nääh, ok svarade jag, min dotter är VRÅLHUNGRIG, och AStrött (trodde iallafall hon skulle kunna erbjuda Saga en sketen macka.. men IKKE!) jahaa, jobbigt..  sa kärringen. Då vände jag på klacken, packade ihop familjen & gick därifrån med ilskan KOKANDES inom mig! handlade lixom enbart om att läkaren skulle kika i Sagas öron & bekräfta om det är öroninflamation eller ej. Gjort på 2 röda lixom!! Var EN ENDA UNGE med sin mamma i väntrummet när vi kom!!! Så det var inte där skon klämde heller, då hade jag FÖRSTÅTT!  BAJS på er! åkte till MAX , matade familjen, och for hem. Nu ska vi mysa, Saga är alvedonpåverkad & har för tillfället inte speciellt ont!

skriver mera sen, blev väldigt kortfattat i detta inlägg!


herrå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: