Tisdagen den 10.e November 2009




Lite ljus i höstmörkret :
Tack Emmelie & Thea föratt ni förgyllde våran eftermiddag/kväll!
Och Tack Arvid & Sofie för trevligt fika, ni betyder GULD för oss!
Och Tack alla andra som närvarade & uppvaktade min bror.
Supermysigt!  

Min mamma & syster med familj följde med hem till oss efter kalaset, föratt ge Underbara Karla en slurk käk innan det var dax för dom att åka hem, och undertiden nattade jag & Pappan barnen, och Saga KRÄÄÄVDE att mormor skulle vara med att natta henne, haha, jäkla sötunge, mormors tjej det där <3 Imorgon ska Saga till dagis, och David ska få inviga sin gåstol :) Hoppas han gillar den :)

Nu : barnen sover som grisar,
PappaBulln är ute i garaget
 & jag ska ta hand om tvätten!

dagen i korta drag alltså!

och :
Tack Emmelie föratt just DU finns.
Du är en suverän mamma, och det vet du, en av dom bästa!!
Thea kunde inte ha en bättre mamma,
och bara DU vet vad som är bäst för din dotter
Stöttar dig genom allt, och lite till <3


tack & godnatt!

emmelie

Tack underbara du.

Jag behövde verkligen höra det där.



Och det känns otroligt bra att veta att ni finns där, när jag kommer att behöva er som mest.



Sanna, DU är guld värd.. Tack för att DU finns<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-11-11 KLOCKAN 11:11:55
BLOGG: http://theasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: