Tisdagen den 10.e November 2009



En stor nackdel med att barnen sover middag, är att det blir för lungt i detta hus, och det ger mig för mkt tid att tänka, och känna efter. Tänka på saker som gör mig förbannad, ledsen & upprörd. Av säkert ingen giltig anledning! Men så känner jag... Vill inte känna såhär, men jag dras ner i detta äckliga hål & stannar där. Hoppas något av barnen vaknar snart, och drar upp mig, för idag, är ingen bra dag för min del. Känner mig anti mot allt & alla, är lättretlig, och sur. Inte mot barnen dock, men mot verkligheten. Jag stör mig sjukt mkt på allt idag, och jag HATAR att känna såhär..

keep it real!
önskar jag kunde koppla bort all denna negativitet..


peace!

Maria

Hej vännen!! Vad fin sidan är =) läckert med svart!! Hoppas du känner dig bättre, ibland har man ju såna skitdagar, försök å tänka bara på sånt som gör dig glad och annat som är bra, nått fint nån sagt, hitta den "må bra" känslan!! "pressa" undan sånt som är jobbigt, detta brukar oftast funka för mig när jag har den klumpen av ilska och irritation i halsen.

Massor av Kramisar Maria

PUBLICERAT DEN 2009-11-10 KLOCKAN 14:57:28
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: