Tisdagen den 3.e November 2009



Har inte gjort ett jota...
David ligger på golvet & leker, han har sovit 30min :/
Tar itur med tvätten ikväll, när Pappan är hemma istället.
Kaffe har jag hunnit dricka, och sen har jag mestadels legat på golvet med min son. Han är på mkt bättre humör idag :)  Om en timme är det dax att bege sig mot dagis igen, och hämta min vackra Skruttunge.  Solen skiner btw, otroligt ;) Hoppas den fortsätter göra det ett par timmar, humöret blir så mkt bättre då :) Nackdelen med solen är att man ser hur SKITIGA mina fönster är :O blääh!

sen då?
jadu, lär visa sig.
Nu ska jag dyka ner på golvet igen & underhålla min son!

hejhej!





obs : nya bilder uppladdade på fejjan, check it out ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: