Tisdagen den 3.e November 2009



Sitter & avnjuter en kopp kaffe & njuter av lugnet, barnen sover ;)
Skönt att få vila öronen lite kan jag lova. Och snart är det Desperata HemmaFruar oxå, kan kvällen bli bättre?? ;) 

Typ 30min efter att vi kom hem från dagis så  kryllade det av mammor & barn på våran gård :) Det var jag, Saga & David. Ida, Sofie & Lukas, Veronica, Emil & Elliott, Soraya, Angel & Engla, Kicki & Sara! Fullt ös alltså, det fikades, lektes, & snackades :) Väldans trevligt. Och Saga uppskattade att få vara ute hela eftermiddagen :) David tog sin gungpremiär, som ni kanske såg på bilderna i det förra inlägget :) Han gillade det skarpt! När mammorna & barnen började dra sig hemåt, så sov David i vagnen, så honom ställde jag ute på altan, med babyvakten, och tog Saga med mig & gick in. 2 timmar sov han sammanlagt ute. Jag & Saga mös i soffan, sjöng & bara hade det bra :) När klockan närmade sig 17, då gick vi över till Barnens farföräldrar som skulle bjuda på middag. Där väckte jag David, vill ju att han ska sova bra inatt (hoppas kan man ju). Dom åt gott, och vi hade det trevligt.  Blev kvar där tills det var dax att gå hem & natta barnen. Sagt & gjort, båda somnade ovaggad, inte konstigt efter denna utedag, med massa frisk luft!

Imorgon bär det av till Giresta efter att jag har lämnat Saga på dagis. Ska på babyfrukost med girlsen & deras kids hos Vanja & Delinda :)  Ser verkligen fram emot det. Och David med :)))

nu ska jag ut & röka, dricka mera kaffe & vänta på att klockan ska bli 21!
Måste hinna ta en dusch innan det börjar oxå!!!



pusspuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: