Tjingeling!



Denna dag har vart sketans jäkla bra alltså.
Började med morgonmys med barnen & deras far när dom vaknade.
Upp & hoppade, tajm för frulle, sen tog jag & MiniBulln en dusch. Sen bestod förmiddagen av massa bus, lek & mys. La barnen för deras lurar. Bytte från mjukiskläderna, till en trevligare outfit. Drog på lite mascara & sen ansåg jag mig själv vara startklar. Ett tag efter det väckte vi barnen, klädde på dom lite andra kläder, och packade in oss i bilen. Mötte upp Helene med familj i Uppsala, sen åkte vi karavan mot Knivsta, dit vi skulle på kalas. Väl framme så var det fullt ös från start. Barnen lekte, föräldrarna fikade, och det var allmänt trevligt. Och attans vad fint Linda & Peter har fått det i sitt lilla hus. Jättemysigt verkligen, jag gillart ;) Alfons har blitt stora killen, fii vad tiden går fort :P TACK FÖR ETT LYCKAT KALAS :)

Väl hemma igen så matade jag familjen, Saga avskydde min WOK, den bajsungen ;) haha!
Men, men, hon kan inte gilla allt inte, så hon fick uppskrämda rester, som bestod av köttbullar, potatis & sås. det dög iallafall ;) 

Barnen sover, Jag & Pappan halvligger i varsin del av soffan, han sitter & skrattar till något program på 5.an, Hål i väggen? kan det heta så? jaja, skitsamma :P själv ska jag ta mig en cigg, sen har jag massa städ att ta hand om, som jag har skjutit upp hela helgen.. Pappan var en ängel & tog hand om tvätten, så den slipper jag (tills imorgon, då det som körs i tumlaren nu ska vikas) Ja, så om jag ska komma isäng skapligt så lär jag sätta igång typ, NU!!! blääh!

puss&tjiing!
Tessan!

Halloj!



Ville bara säga att det var jätte trevligt att träffa dig och din lilla familj. =) Du har verkligen helt fantastiskt söta barn =) Jag lekte lite med Saga inne i Alfons rum, hon är helt underbar, hoppas jag får en liten flicka.. =)

Hoppas vi ses fler gånger! Hm, kanske när Alfons blir 4 =)



Ha det bääst!!

PUBLICERAT DEN 2009-11-22 KLOCKAN 22:39:37
BLOGG: http://meandmykids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: