jeeeeeiii



fick mess från Haléns nyss, nu finns mitt paket att hämta på ica :)
Har beställt ett par nya vita skor & ett par mysiga höst-stövlar :)
jag gillart, ska bli skönt att byta mina gamla slita gympaskor mot ett par nya :)
tycker att jag är värd det :D

barnen sover middag & jag pimplar kaffe!
har fått låna systers liggvagn till David, underbart att slippa kånka på syskonvagnen upp & ner för trapperna när jag ska ut & leka med Saga, och smidigare att ha den hemma på gården efterssom att Saga vägrar åka vagn hemma. Och perfekt när Saga är på dagis & jag vill åka in till stan med David, slippa trängas med stora vagnen i onödan, när jag bara har ett av barnen med mig :)

ska fylla på min älskade kaffekopp nu!
Och fortsätta vila öronen innan huliganerna vaknar igen & det är fullt ös.
Längtar tills ikväll, ska bli underbart att få lite ensamtid med min älskade PappaBulln, har knappt hunnit pussat på min baby under denna helg. Vi behöver några ensamma kvällar nu framöver, när barnen sover, utan besök. Och bara umgås med varandra! ellerhur min älskade ?!


tjarrååå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: