det är fan inte rätt...


 och vart jag mig i världen vänder, så har jag någon annans liv i mina händer...

Missförstå mig rätt, Familjen & vänner finns för varandra i vårrt & torrt..
men nu har jag fått ett ansvar, som jag inte vet om jag klarar i detta läge!
Jag SKA hjälpa dig, jag ska fixa detta, men jag måste bara ta reda på vart jag ska börja föratt allt ska bli bra! Det är ingen liten sak diiirekt som du ber mig om, det handlar förfan om hela din framtid, och just nu, ligger just DIN framtid i mina händer... Lilla minsta felaktiga beslut, kan göra dig illa! Egentligen så vet jag självklart vad jag måste börja med, vad som är steg 1.. men då är frågan : hur ska det reageras? jag tror inte att det blir som det borde, utan jag tror att det i nuläget bara förvärrar din situation :( och det värsta utav allt.. är att jag INTE kan avsäga mig detta ansvar, för då är det kört, då har du ingen framtid längre... :(


Som ni kanske förstår & har överseende med så är det tufft nu!
Inte det lättaste att finnas där för dom som behöver mig, men jag har mina anledningar, och det är inte att jag inte bryr mig, det är pga det finns dom som har det värre än andra helt enkelt! Och jag har valt att lägga min själ i detta nu, och då kommer tyvärr andra åt sidan, men det är inget jag tänker be om ursäkt för, för dom ÄKTA vännerna, dom ska förstå en sån här sak.. jag kan säkert kännas kall, obrydd & irriterad, men jag menar inte det, huvudet är sprängfärdigt nu, och på det ska jag vara mamma & fru oxå!


Gårdagen då?
Hade en fiiinfiiin förmiddag med Susanne & grabbarna!
Hämtade Saga, handlade, åkte hem, var ute & lekte ett tag, fick besök av svägerskan som hjälpte mig att rensa kyckling & underhålla barn :) Guld värt! Kaffepimpel, snicksnack & sen kom våra karlar :) Herrskapet for hem & jag & la familia satte oss till bords & åt pastasallad med kyckling, fetaost, soltorkade tomater osv... MUMS! Sen blev det lite lek, sen nattning av kiddosarna! Skrev matlista, och sen kom Susanne :) Vi pimplade lite kaffe, umgick lite med PappaBulln & snackade skit! Fick en röd jacka av henne (som jag INTE kommer ha som slit&släng) då jag tyckte den var jättefiiiin :P & barnen fick överta Grabbarna Grus´s ruschkana :)))) himlans gulligt gumz!! Efter att hon for hem så blev det en dusch, en rök & lite tv, innan sängen kallade!



Idag är det fredag, en regning tråkig sådan, men det gör inget, för dagen har hittills bjudit på 2 relativt snälla barn! Saga har inte riktigt varit som dom senaste dagarna, hon har vart ganska nöjd, och hennes utbrott har inte varat lika länge som de brukar! Hon vaknade vid 7, och sen dess vart aktiverad med div saker! Vi har målat, vi har tittat på tv, vi har sjungit & vi har duschat! Vi har busat & vi har lagat frukost tillsammans, vi har dansat, och vi har kramats! Fick till & med henne & hennes bror att sova middag samtidigt, la dom vid 11, och dom sover fortfarande! När dom har vaknat & ätit lite, så ska vi gå ut en sväng, lovade Saga att vi ska hoppa i vattenpölar, och mata fåglarna nere vid åkern med bröööd :) Så jag är rätt lättad, då jag INTE hade väntat mig en sån "lugn" Saga idag! Men man ska inte ropa hej.. för vem vet, vad det vaknar upp för monster sen !!!! <3

Sitter & klurar på middagen!!
Vi har verkligen helt tomt hemma på mat, och att åka & storhandla lockar inte alls!
Så jag tror det får bli fredagsmys med pizza sen faktiiskt! Ska försöka få med mig karln & handla imorgon!
Tror ingen i vår familj protosterar om jag ska vara ärlig ;)




Hoppsansa, nu är Lillsnorre vaken!
hej hej hej hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: