lycka


Veronica ringde för en stund sen..
Och hennes samtal gjorde verkligen hela min dag
för nu har Peters gravsten kommit på plats..

Vacker syn <3



När jag ändå har loggat in här & delat med mig av detta.. så kanske jag ska ta & skriva ett kort inlägg med en gång?

Morgonen startade kl 5 imorse då David vaknade, han fick en flarra & somande om! (najs)
Så jag kunde i lugn & ro dra på mig lite kläder, mascara & dra borsten genom håret! Hör inte till vanligheten, då jag oftast har mina barns sällskap annars ;) Haha! Väckte Saga kl 7, och hon klädde på sig & donade, sen vid 7.20 väckte vi David & drog på han dagens outfit! Sen fick sötnötarna frukost & POFF så var det dax att knata till bussen! Lämnade Saga på dagis, och for hem, la David & nu sover han sen en timme tillbax!

Jag har inga större planer för dagen, förutom att mest bara umgås med min son!
Han är så himla duktig, knatar några steg här, och knatar några steg där.. han börjar nog bli stor :(
Vill ha tillbax mina bebisar.. :(

har satt mobilen på ljudlöst, då jag har pannknack & är lite osocial!
Och vill som sagt ge barnen all uppmärksamhet jag kan :)

och smhi måste ju vara störda i huvudet!
Som går ut med att det kan bli SNÖ.. wtf! Det ska ju vara vår nu!
Hoppas dom ställt fel diagnos bara! Regn kan jag gå med på!

håller på att tina upp köttfärs!
Idag blir det bara enkel köttfärsås med spagetti!
Hela familjen LOVES it, och det är ju så lättlagat!
Och gott såklart!


ååh, är trött.. om man kanske ska passa på att blunda medans Lilleman sover kanske?
fast, jag har ju tvätt att ta hand om såklart...




hej på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: