tjenis



hej hej hallå !!

Igårkväll blev det en trip till ikea, och vi köpte möblerna :)
Och massa blommor, ljus & såna bra att ha saker :P
Så gårdagen bestod av att natta kids & sen skruva ihop nya köksmöblerna (läs : Jag gav upp medans Pappan, Arvid & Sofie kirrade det) haha! Är sjukt nöjd, blev superfint :) men som Pappan sa : får se hur lång tid det tar innan jag har ledsnat på dom :/ hmm... hah!

Idag klev vi upp vid 7 :)
Solen skiner & det är våååår ute, skulle kunna bli regn framåt eftermiddagen :)
Har precis lagt David en sväng & sitter här i köket mittemot Saga som lägger pärlplattor.. Sötnöten !! Om nån timme får vi finbesök av Syster & Karla, och Ida & Lucas :) Mys mys mys !!! ska lekas, ätas lunch & ha en trevlig dag :) det ser jag fram emot!



nu har jag annat att göra ett tag !
så hej på er..



-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: