2010-08-02



Jag gör en Emmelie ;)
Från och med idag, så ska jag dom måndagar jag kommer ihåg, skriva en "MåndagsLista" ..


Idag måndag är jag glad för att...

Saga ska få roa sig på sin fasters dagis idag.
♣ Föratt jag har sökt mitt 8.e jobb, och vill VERKLIGEN ha just det !!
♣ Pappan har 10 arbetsdagar kvar, sen 3 veckors semester
♣ jag vet vad Saga ska få i 3-års present av sin Tant Mia ;)
♣ Barnen i skrivande stund är snälla & leker bra
♣ det inte regnar just nu, vågar man hoppas på sol idag ?
♣ tvättkorgen är tom & golven skurade jag igår = latardag idag
♣ jag har världens finaste barn, men världens finaste karl
♣ jag har dom mest ärligaste & underbaraste vännerna ever
♣ mitt kaffe smakade extra gott idag ;)
♣ jag börjar min shakediet idag igen, 2 ggr per dag & middag med familjen.



thats it folks




uppdaterar kanske mer sen <3





hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: