2010-08-03


God Förmiddag !!

Här gjorde vi morgon strax efter kl 6 imorse, sen har det vart fullt ös lixom ;)
La precis David för hans lur, och Saga sitter i soffan & äter yougurt !! Själv sitter jag i köket, med min shake som snart ska svepas, och sköljas ner med en kopp kaffe. Dunkar lite skön musik, och softar lite ..

Borde väl kanske ta tag i lite städ här hemma, men vettefan om jag har nån lust.
känns som att jag inte gör så mkt annat än & städar ibland, men sen så kan man ju inte bo i en svinstia heller så.. Det är ju inte det att jag storstädar varje dag, utan jag plockar undan lite, fixar tvätt osv .. helt normalt ;) Sen är jag en såndär störd person som varvar ner när jag städar .. gillar att vara sysselsatt lixom !!

Planer för dagen då ??
Inte mkt, har lovat Saga att måla med vattenfärger, och det är ju superkul :)
Sen hittade jag flera nya oöppnade barnfilmer i våran dvd-låda, som måste ses på tycker jag, ja, inte alla idag alltså, men en film ska vi nog hinna se. Ut lär vi ju gå oxå .. men det får bli om några timmar !! Vuxensällskap hade ju inte satt fel ;)

jahapp, nu då ?
en cigg & en påtår till tror jag ;)



heeeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: