fredagen den 13.e ...



Hmm, blandade känslor, då det alltså är Fredagen Den 13.e idag, och jag ska på arbetsintervju om några timmar !! suckar !! Men om alla fina människor håller tummarna därute, så löser det kanske, får jag inte detta jobb, så kanske jag får nästa, om inte det, så kanske jag får nästa efter det .. man får tänka positivt, och aldrig ge upp, bara fortsätta kämpa för det man vill ha !!

Hittills så har dagen var lyckad, jag låg & drog mig i sängen till 8.30, med barnen lekandes i vårt sovrum, David vaknade faktiskt inte förrens vid halv 7 imorse, utan avbrott inatt, så det var skönt. Och Saga kom in vid 7.15. När vi klivit upp fick dom frukost, och Saga ville se på Nalle Puh. Jag tvättar sängkläder, och har sopat undan lite.

Barnens farmor tar barnen medans jag åker in till Uppsala på intervjun.
Guld värt verkligen. Lämnar dom vid 13-tiden, tar första bästa buss in till stan, väntar in syster & systerdotter, och sen kör dom mig dit jag ska, och väntar utanför som moraliskt stöd. Sen åker jag med Pappan hem från stan, vi stannar & handlar massa mat, åker hem & nattar barnen. Efter det kommer Robban & Linnéa på filmkväll, ska bli mysigt, och ett perfekt sätt att fira att PAPPAN GÅR PÅ 3 VECKORS SEMESTER IDAG <3 wiiihoooo :)))

Ja, det blev lixom ingen handling igår, då Pappan skulle åka en kundbil hem från jobbet, och testköra den, när han svänger ut på motorvägen så skär bilen ihop & där stod han lixom :( Stackarn. Bärgaren kom efter en timme, åkte tillbax till BraBil, lämnade kundbilen & tog vår bil hem istället. Han var hemma vid 20-tiden igår, med sig hade han pizza, det var uppskattat, då min soppa är slut & jag inte hade grejor hemma att laga ny med. Så pizzan satt som en smäck ;P

nu ska jag hinka liter mer kaffe, rota fram nå kläder att ha & kläder till barnen, vi är segstartade idag ;)



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: