god morgon ??


hmm, jag vet inte om det fortfarande är morgon, eller jo det är det nog, men vi var uppe med tuppen, klockan 5 gjorde David morgon, så det känns lixom mer som förmiddag nu typ ;) eller något ...

Barnen har jag försett med smörgåsar som dom sitter i soffan & äter just nu, framför Katten Gustav, och det underlättar för mig, blir lite lugnare på morgonkvisten lixom ;P Skönt att inte börja dagen med småbråk, utan att dom faktiskt kan sitta och äta sin frukost i soffan, det är värt att städa där sen om man får en lugn start ;D

Sagas rum är klart btw,






Och imorgon kl 10 ska jag stå utanför IKEAs dörrar & vara snabb som FAN in när dom öppnar portarna, för eventuellt, imorgon så kommer det kanske in dom möblerna jag vill ha till Sagas rum, men enbart 7 par .. OM det nu kommer in lixom, och jag SKA HA, helt enkelt !! Det är pricken över i´t i hennes rum, dom där möblerna, och jag undrar om man ska vara smart & köpa 2 par av möbelsetet på en gång, inför framtidens utbyggningsplaner, så David oxå får såna i sitt framtida rum ?? hmm .. tål att tänkas på !!



Vad händer idag då gott folk ??
Jag vettetusan .. Barnen måste ju ut & rastas såklart, annars har vi inga planer !!
Tror minsann att det är dax att dra ihop en mamma-barn date snart igen, men på en helg, så alla arbetande mammor kan närvara såklart :) Och påtal om arbete så börjar jag bli så grymt nervös, har sökt flera jobb, men ansökningstiderna har knappt gått ut på nån av dom, och om en månad är det tänkt att David ska börja på dagis, OM han nu får dagisplats, Pappan skolar in på dagis, och jag ska då infinna mig på AMS , efterssom att mina föräldrardagar tar slut då.. men min högsta önskan är att få ett jobb :(  Finns det ingen därute som känner att dom kanske kan ta en extra titt i tidningen nån dag ? eller om nån hör något om ett öppet jobb som skulle tros passa mig, typ hojta till ? ett jobb som passar in med barnens dagistider, det är det enda krav jag har .. jag behöver all hjälp jag kan få nu, för mina barn behöver mat på bordet & tak över huvudet, även efter denna månad .. :( nu blev jag ledsen oxå ...


nu ska jag krypa ner i soffan med mina fina älskade ungar <3



hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: