skillnad



Ojj vilken skillnad från ena dagen till den andra !!

David somnade inte förrens runt 22-tiden igår, men sov HELA natten, hör & häpna !!!
Och vaknade runt kl 6, och det gjorde Saga oxå, sen dess har dom vart på bra humör :)
Kunde lägga honom 10.15 för hans lur utan bråk & skrik, och han sover fortfarande :)
Barn har ju sina perioder, och det är kämpigt, men attans var skönt det är när dom sover gott !!

Igår var vi ute & lekte i regnet, sen målade vi med vattenfärger i massor, & busade gärnet :)
Blev en fika hos min svägerska oxå, mycket trevligt med sällskap :) Barnens humör gick upp 6 ner, men vi fick dagen att gå iallafall ;) Sen att nattnongen med David tog några timmar är gårdagens bekymmer ...

Idag är jag HAPPY HAPPY HAPPY, för SOLEN SKINER, och det är varmt & mysigt ute :)
Jag & Saga har vart ute & lekt massa, sparkat fotboll & gungat, David sover som sagt fortfarande.
Efter dom har fått lunch ska vi bege oss ut igen, och leka massa massa massa :)
Och i eftermiddag/kväll kommer ev svägerskan med familj över, och fikar lite :) Mysigt värre, hoppas man kan sitta ute på altan & njuta då :) Vanja kommer över en sväng hon med, och lämnar sina svärföräldrars bil, som PappaBulln ska serva :D Då får jag kramas lite med henne oxå :D

Har fått nojja på MammaMia - The movie soundtrack, ÄLSKAR alla sånger från den filmen, så skivan går om & om här hemma, och Saga sjunger så vackert med till - Honey, Honey - MammaMia - super truper osv .. hon gillart med :) Det är helt sjukt vilken fantastisk röst Amanda Seyfried har :)


Imorgon ska jag åka & lämna barnen hos deras mormor & morfar :)
Dom ska sova där tills på lördag, mina föräldrar ville ha dom, så jag & Pappan kunde ta nya starka tag :) Verkligen guld värt <3 Så vi ska måla om Sagas rum imorgonkväll, det är ju rosa nu, ska bli vitt istället :) Och jag köpte typ för nån vecka sen som Sagas farmor i skrivande stund håller på att sy åt mig :) Sängkläderna är klara = HELLO KITTY såklart ;) Och det blir lika panelgardiner till såklart ;) Därav att jag vill måla om hennes rum, det blir alldeles för mkt rosa annars ;O Så nu kommer allt gå i rosa & vitt, istället för rosa & rosa ;) haha !! Lägger upp bilder när vi är helt klara !! Och resten av kvällen ska vi bara njuta av varandra, och sova länge på lördagen innan vi åker & hämtar barnen, sen kanske det blir en båttur med syster & hennes familj med deras båt :) Annars kanske vi åker & kollar när Pappans morbror kör banrejs :) antingen på lördag eller söndag, ska bli kul :) jaja, det visar sig !!



nog om detta, ska sätta mig & rita med Saga nu ..



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: