WOW


WOW, detta troode jag INTE när jag ställde mig på vägen nyligen, - 2 kg sen i måndags !!
Helt sjukt, och fiiifaaan vad peppad jag blir av detta, körde ju shakes må-tis (föll för ikeas gottigheter dock) men började med soppan i onsdags & nu är det fredag, och jag har alltså tappat 2 kg på 5 dagar !! Vill tappa 8 kg till som MINST !! fortsätter jag att må lika bra som jag gör nu, och fortsätter gå ner i vikt, så kommer jag att må så himla bra om några månader :) det är jag faan värd !! hejja hejja hejja MIG !!

Annars då?
Jo barnen leker & jag har packat det sista, inför deras utflykt till mina föräldrar idag :)
David ska få sova sin middag hemma, sen tar vi första bästa buss efter att barnen har fått lunch & åker in till Uppsala / gränby & lämnar kidsen !! Blir kvar där tills pappan kommer & hämtar mig, eller om jag möter upp honom på Maxi, lär visa sig. Kommer saknar barnen massor :( Men vet att dom kommer ha det sjukt bra :P Och alla föräldrar behöver ta nya friska tag ibland, föratt vara BRA föräldrar !!

nu är David ARG !!


HEJHEJ
Anonym

Fan va duktig du är gumman.. Jag hejjar som fan på dig.. You go girl ;) Och du... Dina barn kommer att få det kanon hos mormor och morfar <3

PUBLICERAT DEN 2010-08-06 KLOCKAN 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: