- Måndag igen !!



Och SWISCH så var helgen över :/
Som förövrigt var riktigt lyckad, innehållande enbart massa familjemys <3
Vi bakade pepparkakor i lördags & kokade knäck, och åkte & handlade en snabbis, igår bakade vi saffransbullar med kokos, klädde julgranen & tog den allmänt lungt !! Nog föratt barnen bråkar & slåss varannan minut, men bortsätt från det så har helgen vart perfekt.

Imorgon vaknade min son några minuter efter kl 5 ..
Upp & hoppa, klä på oss, äta frukost, osv, IFALL dom skulle ringa & fråga om jag vill jobba så ville jag vara väl förberedd, men idag behövdes jag tydligen inte, håller tummarna på morgondagen :) Barnen är lediga idag, tis & ons efterssom att dom ska vara 22timmar på dagis tors & fre, då jag jobbar 8-16.30 då. mysigt att slippa stress & dagisbråk på morgonen. Skulle det vara så att jag ska jobba mer innan dess, så får jag lämna barnen, men annars blir dom hemma tills på torsdag.

Idag händer inte mkt, det är ju LUCIA, och barnen missar sitt firande på dagis på torsdag, så jag har bestämt att vi ska ha lite luciafirande här hemma istället, ikväll efter maten :) Har inte mkt till fika hemma, men lite saffransbullar & kaffe bjuds det på ;P känns som att det är själv grejen som räknas !! bjöd bara grannarna (som vi är släkt med) det är viktigast för barnen att dom får mysa med dom :)

jahaja, uttråkad, frusen & trött ...
ingen vidare kombo..

fick för övrigt 4 nya : "Tack för din ansökan, men tjänsten är tillsatt med annan sökande " på mailen idag :( suger verkligen med såna mail, men skam den som ger sig, jag ger bannemig inte upp !!









tjaaarååå !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: