torsdag igen !!



Tjingeling !!
idag är det torsdag, och jag & barnen är lediga idag :)
Jag jobbade nere i Parken igår, och jobbar uppe på Rullan imorgon !!
Och ang nästa vecka så vet jag att jag jobbar tors-fred 8-16.30, nere i Parken men tror (hoppas) på att det blir mer ändå ;P Skönt att få jobba, göra det jag tycker är kul, och veta att det kommer in enstaka kr iallafall.

Har precis lagt David för hans lur, och Saga ligger i soffan & tittar på Alvin, så jag passar på att sitta här ;P
Kl 13 ska jag vara på AMS på ännu ett möte, undertiden leker barnen med sin farmor (GULD VÄRT) på så sätt slipper jag ha barnen på dagis , töntigt att dom ska behöva vara där 2-3 timmar lixom, föratt jag ska på möte !! Men måste komma ihåg att ringa dagis, och säga att dom kommer imorgon, eftersom att jag ska jobba :)

nu ska jag vika en omgång tvätt, och sen damsuga lite ...

sist men inte minst, så vill jag bara påpeka, vilka fantastiska människor vi är omringade av <3
den peppning, det stöd & den kärlek & hjälp, som vi får av våra nära & kära, är så himla uppskattat !!
VI ÄLSKAR ER !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: