hejhejhallå




tänkte bara slänga in ett inlägg från min nya dator ;)
Himla ovant att skriva på en sånhär pyttedator, men den är smidig som attans!
Tar tid att lära känna tangenterna, så ha överseende mina vänner :P

Nya trådlösa internet vill inte funka ännu, kan ta upp till en vecka innan det gör det tydligen, så jag tog simkortet från det gamla trådlösa internet sålänge, då både jag & Pappan ändå vill lära känna denna datorn nu!

Idag fyller min älskade Mamma år :)
Och hon och min Pappa firar sin 120.e bröllopsdag (eller något sånt, hah)
Så i förmiddags samlades vi syskon  med familjer hos mina föräldrar & firade dom med tårta & fikabröd som hette duga ;) Dom fick massor med foton på barnbarnen, & deras föräldrar & respektivna av oss :) Uppskattades massor med tårar i ögonen (i våran familj uppskattar vi mer sådant, än dyra onödiga saker, då det är tanken som räknas) Var mkt trevligt där iallfall, och efter ca 2 timmar skiljdes vi åt igen!

Väl hemma så sov barnen en sväng & så..
Pappan & min bror är ute och klyver ved & snackar goja!
Saga leker och David sover en sväng, men ska snart slita upp honom för middag :)
Kvällen blir lugn, Melodifestivalen & mys med maken <3

nej, nu ska jag glo runt lite & sen väcka LillSnorre.



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: