Tisdag & fortfarande sjukstuga!



Natten har vart betydigt mkt bättre än de föregående.
Jag & Pappan nattade oss vid 20.30, och Saga vaknade vid kl 22, tog in henne & bäddade ner henne hos oss, och Pappan la sig i bäddsoffan, föratt orka upp & ta tag i arbetsdagen!  Hon vaknade flera ggr av sina egna hostattacker, & drack massor med vatten, men somnade om ganska fort igen varje gång. David vaknade vid 5-tiden, fick käk & somnade om, vi klev upp vid 8 tiden sen, relativt utvilade :)

Var ju till vårdcentralen igår!
Saga har en kraftig förkylning & slem i luftvägarna & pimplar nu Mollipect!
Skönt att det inte var lunginflamation eller halsfluss, som jag personligen trodde att det var!
Men förkylningen tar knäcken på henne, hon är helt slut i hela kroppen & mår inge vidare alls!

Ska snart lägga barnen för deras lurar, David är pisstrött nu, men vill försöka hålla honom vaken en stund till så jag kan lägga bägge samtidigt sen!

Får se hur hon mår på lördag!
Meningen är ju att hon & David ska sova hos sin mormor & morfar!
Då vi är bortbjudna på 30 & 40-års kalas i Hjälsta Bygdegård! Hade ju vart SJUKT kul, men som sagt, får se hur hon mår. Annars blir jag hemma med barnen & kanske Pappan åker dit utan mig!



nu ska jag kirra välling..
SKÅÅÅÅL!



hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: