WOW


WOW, vilken kanondag det har varit!
Dagen har bestått av massor med utelek, pulkaåkning & snökrig med barnen, PappaBulln, Robban & Milla! Gjorde oss en egen pulabacke som ROCKADE FETT!!! åka HUMPA ;)) HAHA
Huuuur najs som helst verkligen! Efter några timmars ute så begav vi oss in, laga middag till oss alla (förutom Milla) Slängde ihop kycklingPastaSallad, med bla soltorkade tomater & fetaost! Sjuuukt gott. Efter det var det soffmys som gällde, lek med kidsen & pimpla kaffe!

Ett strålande avslut, på en otroligt lyckad helg!


Robban åkte hem vid halv sju! Strax efter det nattade vi kidsen, och Pappan stack över till sina föräldrar föratt hjälpa dom koppla in internet till Philip :) Då passade jag på att damsuga, och skura alla golv i detta hus (blev ju inte gjort häromdagen)! Och nu sitter jag här, svettig som attans, effter detta städande, och varvar ner. Varmt som faan inne, och det gillar vi ju ;) Pappan ska få hämta in ved så jag har under morgondagen. Jag & Barnen får besök imorgon förmiddag utav Camilla & hennes son Arvid :) Ska bli mkt trevligt, leka med barnen & snacka gojja :)

nej, varva ner var det, kolla om det finns några uppdaterade bloggar att glutta i ..
(
hajjar NI piken tro?? !! hah)

nattinatti folket!


linnea

Haha ja tar åt mig och känner mig skyldig ;)

PUBLICERAT DEN 2010-02-07 KLOCKAN 20:41:27
BLOGG: http://lissmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: