Annat!



Föratt tänka på annat så har jag nu börjat planera nästa fredag lite grann!
Jag ska överraska Saga med en Mamma/Dotter dag då nämligen tänkte jag!
Det är lixom 7 månader sen som jag & Saga hade en hel dag för oss själva, och jag märker mkt tydligt på henne att hon (och jag) behöver en riktig mysdag ihop utan grabbarna :) Så antingen så ska vi möta upp Syster & hennes dotter på stan, äta mysig lunch på Kina, och sen kika i affärer & Saga ska få välja ut nån lite leksak :) Sen mata fåglarna i svandammen :) Eller så blir det en heldag på Nikkis, med syrran & hennes dotter :) Saga kommer verkligen bli kanonglad. Pappan & David får hitta på nån killgrej då, och känner jag dom rätt så hamnar dom väl i Bärby ;) Haha! Neej, men JAG känner att vi tjejer i familjen behöver en heldag ihop :) så det ser jag fram emot!

Sen nån helg framöver så har jag & Pappan bestämt att vi ska ta en heldag på Fyrishov med Skruttan :) Bada heeela dagen :) David får vara med farmor/farfar eller mormor/morfar, det visar sig vem som vill leka med honom då ;) Fråga kan man ju iallafall. Han har lixom ingen nytta av Fyrishov i sin låga ålder, medans Saga skulle AVGUDA det :) Plus att hon får egentid med både mamma & pappa. Pappan får hon ju rätt mkt egentid med ändå, då hon hänger på honom i garaget, till bärby & handlar & så.

Jussde, Saga kom upp för ca 30 min sen & hade tagit av sig blöjan & ville kissa !!!!
Betyder detta att hon är påväg att vilja bli blöjfri när hon sover med kanske? Hon hade inte kissat en droppe i blöjan, kissade massor på toan, och sen satte jag på henne blöjan igen & la henne & nu sover hon! min dukiga tjej <3

Nej, vila huvudet var det, innan Huliganerna vaknar
pusskram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: