BloggTorka?!


Jo, nu var det ett par dagar sen jag skrev sist!
Har ärligt talat inte haft tid helt enkelt, att vara SmåbarnsFörälder/HemmaFru tar sin tid det med. Alltid finns det något att göra. Och de senaste dagarna hade det som sagt vart fullt ös & bloggen & allt som har med internet har väl fått stå lite åt sidan!

Idag när jag pratade med min Bäztiiiiz så fick jag en tillsägelse att jag har vart dålig på att blogga ;)  Jag kontrade då med  : det går ingen nöd på nån ändå, min blogg som är sååå tråkig!! Fick då svaret : men lilla gumman, du kan till & med få en STRUMPA att verka intressant :D HAHAHAAA, thats my girl, såå jäkla söt <3

Men till själva bloggandet då!
Idag fick jag sovmorgon, jag & Saga somnade om, medans Pappan & sonen klev upp vid halv sju imorse. Tror att vi damer i huset klev upp runt nio-tiden sen & var pigga & glada :D Thanx baby <3 Åt frukost & sen begav vi oss mot Uppsala, där jag & barnen (och mormor som vi hämtade upp på vägen) tog en fika hos min syster & hennes dotter, medans våra karlar körde en litet flyttlass :) Mkt trevligt, barnen lekte som tokar, och mamma, syster & jag fikade & hade det myyyysigt :) Efter det åkte vi till "Elda", hämtade upp våra brännjärn?! eller nått till vedspisen (fick rätt grejer denna gång) Och sen åkte vi småvägarna hem, då barnen somnade i bilen, sprang in på ica & handlade hem det som fattades hemma till Tacos. For hem, lagade iordning Tacosen "sjuuuukt gott"! Låg på golvet & lekte hela familjen innan vi gick hem till barnens farföräldrar & tiggde kaffe, fick en fluga i kaffet, in i munnen, hann spotta ut = äckligt! Men bjöds på ett gott skratt i sällskapet, och det kan jag väl bjuda på ;) haha! gick hem, nattade barn & sitter nu här.

Igår blev vi ägare till ännu en bil, en RenaulClio.
En liten blå skruttbil, men kanon att ha som pendlarbil osv..
Pappan är ute i skrivande stund & fixar lite rost på den (läs massor!!)
Häromdagen fick jag mig ett ryck, har tänkt tanken ett tag & sen slog jag slag i saken.
Jag gav David hans allra första frisering, rakade Mojkanfriss på grabben & det vart asballt!
I början tyckte jag att han såg ut som en munk :/ Men nu ser han mer ut som en grym militär, en riktigt hååård kille ;) hihiii.









Fick för mig att testa Sagas gamla dopklänning på barnen, det var ENBART Saga som jag kunde knäppa knapparna på i bak, då David är för "välmående" ;)




nääh, avslutar för denna gång.



heerrrååå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: