Burr burr

Fy fan vad kallt det är. Sitter på bussen in till uppsala. Det är säkert 15-20 minus ute, MINST! Burr burr. Klev upp halv 6 imorse och hann pussa Pappan hejdå innan han for och jobba. Gjorde mig iordning, och sen fick jag "hör och häpna" väcka David. Tråkigt att när han faktiskt sover, så blev jag tvungen att väcka honom. Jaja. Klädde på honom och gav han gröt. Stunden efter det väckte jag syrran hans och hon klädde på sig medans jag gjorde frukost till henne. Sen klädde vi på oss ytterkläderna och gick till bussen. Lämnade henne. Träffade på Linnea och snackade lite skit. Och sen vidare till bussen. Fick vänta 20 långa minuter innan den kom. Nu sitter jag alltså här. David är vaken och sitter upp i vagnen och flörtar med alla passagerare;) haha. Ska hem till min mamma. Hon ska på läkarbesök och sen ska vi ta en fika hos min tokiga syster som har FLYTTAT utan vår vetskap;) haha. Tokan. Får äran att pussa på min vackra systerdotter då med:) nu måste jag koncentrera mig på vägen, börjar må illa. Puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: