Den 1.a Januari 2010


FIIITUSAN vilken KANONLYCKAD kväll!
Nattade en övertrött David vid 18.45, ca 30 min senare började folket ramla in.
Och vi hade så sjukt kul, själv drack jag 2 öl, medans resten av folket var nästintill dyngraka (många av dom iallafall). PappaBulln slutade dricka vid 22-tiden, då snön började falla mer & mer från himlen. Då han var rätt inställd att behöva ut & snöröja sen. Svärföräldrarna kom förbi & fyllde hela matsalsbordet med hundra sortes ost & kex, massa gott. Vi skrattade, drack, åt & hade det sååå härligt kul! Vid tolv-slagen vinkade vi adjöss till 3000kr, själv blev jag nersprutat med skumpa, så håret frös till is (jävla Bobbo!!) när vi kommit in igen så fortsatte festen. & jag nattade PappaBulln & Robban vid 3-tiden inatt! David sov ända till kl 6 imorse, vaknade varken av all musik, alla röster eller av raketerna vid tolv-slaget! Duktig kille ;) Emilia var superduktig hon med, dock ville hon vara social i början medans hennes föräldrar tyckte att hon sulle sova ,) haha, hon ville ju vara uppe & leka den sötnöten :D men även hon sov sig sen igenom hela festen :)

Och mkt riktigt, imorse blev grabbarna utringda.
Pappan var rätt pigg, medans Bobbo var gaaaanska seg ;)
Inte konstigt, såsom han, min bror & Tommy hinkade i sig & snapsade.
Roliga killar, undra om min bror hittade hem sen ? jodå, det gjorde han ;)
Vill tacka : Pappan, Bobbo, Emelie, Matte, Emilia, Camilla, Tommy, Kristoffer, Arvid, Sofie, Inger & Uffe för en oförglömlig kväll/natt! Den enda som saknades var älskade Saga! Men hon har det sjukt bra hos mormor & morfar, kör musten ur dom ;) Pappan ska snart smita ifrån en sväng & hämta henne. Längtar efter min lilla fisunge. Men får snart pussa på henne :)

Nu ska jag ge David lite gröt, sen själv äta en macka eller två..
Och FASIKEN var skönt att slippa vara BAKIS idag :)


puss & kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: