DopPlanerar



Jopps
Planerar dopet i vanlig ordning!
Inbjudningslistan börjar bli klar, är uppe i 85 pers, men ändå vet vi inte om vi är klara med den..
Inbjudningskorten är klara, ska bara betala in, sen skickas dom hem. Kyrkan & kyrkstugan är som sagt bokade, smörgåstårtorna är "bokade" Fikabröd likaså. Nu är den stora frågan : ska vi ha vanlig oxå tårta denna gång med? Vi hade bägge delar på Sagas dop/våran vigsel & det uppskattades massor.. hmm.. tål att tänkas på! Hade dopet varit mer framåt senvåren/sommaren så hade jag diiirekt valt kallskuret & potatissallad ;) mums. Men tycker inte att det passar sig på vintern (för den kommer att pågå när dopet hålls) hmm, svårt detdär!

Barnen la jag kl 11.
Saga har vi kommit på uppe & lekt  MILJONER ggr, så nu först har det vart tyst från hennes rum i ca 30min!David, han har sovit som en stock.  Pappan är på ICA en snabbis. Middag ska vi få hemma hos hans föräldrar idag. Ryktades om lövbiff & klyftpotatis ;) yammie  :D

Ser fortfarande fram emot kvällen.
Ska ta det väldigt lungt med alkoholen, då jag INTE känner föratt vara bakis & skakis imorgon alls.
Även om Pappan tar barnen & låter mig sova, så är det inte det det handlar om, vill ju umgås med min fina familj oxp, utan att må piss. Så jag ska INTE köra tequilarace med mig själv ikväll ;) haha (i efterhand kan man skratta åt den kvällen i oktober då jag faktiskt gjorde de, svepte nästan en flarra, & sen var det tack & godnatt för MammaBulln! faktum är att jag är svag för att shotta!) haha, men ikväll blir det alltså luuuungt! Har chaufför (världensbästabror) så hem kommer jag med =)


nu ÄNTLIGEN vaknar min lilla Prins <3



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: