Förnyelse

Japp. Jag kände att det är dags för lite förnyelse, så jag sitter här med färg i håret. Blir brunt, sen kör jag i lite ljusare slingor tänkte jag. Och nästa gång jag svänger in på nån affär så ska jag köpa mera slingmedel så jag får olika nyanser på hela håret, tycker det är snyggt ja;) och dagen då? Jo, började med att Pappan gav mig sovmorgon till strax efter kl tio, då jag vaknade av att mobilen ringde, det var Linda som berättade att hon satt på bussen hit:) så jag hoppade ur sängen, slängde på mig lite kläder och sen ringde det på dörren och där stod Linda och hennes son Alfons:) dom ät frukost med oss och sen for Pappan iväg till bärby föratt mecka lite med volvon! Jag och Linda lekte massor med barnen, drack massa kaffe, tog igen lite vid och hade det bra. Barnen sov en sväng och efter det fick dom lunch. Sen klädde vi på oss ordentligt och gav oss ut för lite lek i som. Mkt mysigt. Sen for dom hem och jag och barnen var ute yttligare en timme efter det:) sen kom Pappan hem igen, vi gick över och fikade hos barnens farmor och sen hem igen föratt laga middag. Idag blev det sjömansbiff . Hela familjen åt som grisar , gott som fan var det. Medans jag plockade undan så duscha Pappan med barnen. Och sen blev det lite lek innan klockan slog sju och det var dax att natta barnen. Och sen slängde jag i färgen, så har min dag sett ut;) ska snart skölja ur håret och sen slänga i slingor sen blir det soffmys som gäller. Och GRATTIS Kevin på din 3-årsdag:-):-):-):-):) bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: