GodMorgon


GOD MORGON!

Här hemma valde minstingen att göra morgon 07.30, strax efter att PappaBulln for iväg!
Men det är helt ok, vissa (läs:OFTAST) mornar är han pigg som en lärka runt 6-snåret, så halv 8, det känns lyxigt om man jämnför med det! Saga vaknade minuterna efter oss, inte konstigt, med tanke på vilken hög stämma min son har, och han är ju en jäkel på att "testa rösten" ;) hah

Vad ska vi hitta på idag då tro?
Barnen skulle ju uppskatta leksällskap (läs: mamman skulle uppskatta kaffesällskap)! Men vettetusan, lär ju åka in till Uppsala om jag vill umgås med folk isånafall, och det lockar inte direkt! Jag är för lat helt enkelt! Så vi blir väl hemma, som vanligt. Men vi ska nog kunna roa oss ändå :P Med eller utan sällskap! Blir säkert bra i slutändan!

Nej, om man ska ta & duka fram frukost kanske?!
FÅNGA DAGEN MINA VÄNNER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: