Hallelåååjah!




Nu är SagaBus på dagis & jag saknar henne redan, trots att det enbart gått en timme!
När vänjer man sig? När börjar man känna den där OK känslan? På onsdag är det EXAKT ett år sedan som Saga började på dagis. Och varje dag som jag har lämnat henne, så har jag mått piss. Jag saknar henne varje timme, varje minut, varje sekund. Varför känns det fortfarande inte OK? Personalen är jättegoa, och Saga ÄLSKAR dagis, att leka med sin kompisar & mysa där. Men när ska det kännas bra för mig? Jag har ju valet, att ha henne hemma. Fram till hon är 3år, och det skulle jag LÄTT kunna, men det är egoistiskt av mig, hon behöver dagis, och allt som hör till. Hon behöver aktiveras på det sättet, och träffa andra än mig. Men det är tufft måste jag erkänna, att lämna ifrån sig sitt barn till någon annan.. buhuuu!! Men TUR att det endast gäller 15 h/vecka. Knappt så jag klarar det lixom ;)

Fick skjuts av min gulliga svärmor till dagis.
Vi hämtade upp barnens kusin Philip oxå, så han slapp gå :)
Efter skol/dagislämning så blv jag & David bjudna på frukost hos svärmor.
Visst har vi det bra ;) ?! Det tackar vi för! Nu sitter vi hemma. Jag ska snart tappa upp baljan med vatten & ge David ett bad, min lilla bebis <3 Tur att jag har honom om dagarna när Saga är på dagis, annars skulle jag bli helt knäpp (läs:knäppare)

Jag är riktigt lyckligt lottad.
Helt ärligt, så har jag nog det livet som såå många drömmer om.
Jag är gift med det finaste mannen på denna jord, tillsammans med honom har vi två perfekta barn, äger ett rött hus med vita knutar på landet, åker volvo, har alltid mat på bordet, räkningarna betalda & tak över huvudet, våra barn har allt dom behöver & liiiite till. Vi har fina vänner, fin släkt & underbar familj. Vad mer kan man begära? Jo, några millar på kontot kanske? med det kommer, såsmåningom ;) haha! Vi har överdrivet mkt kärlek i våran familj, och det, kan man leva läääänge på! Jag älskar er, Daniel, Saga & David, ni är mitt allt, min stolthet, min lycka <3

ojj, blev lite sentimental här på slutet, men men!
Bada Knubbis var det ja ;)


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: