Härliga morgon!


Vet ni? vet ni? vet ni??
Jag FICK sovmorgon!!!!
Vi klev upp tio i nio i detta hus idag :)
och det mina vänner, ÄR sovmogon för en småbarnsförälder!
Känner mig grymt utsövd, så Pappan kom hem 20.55 igårkväll, och vi gick & la oss kl 21.10! Efterssom att Pappan & grabbarna skulle köra igång kl. 00 inatt, så behövde han verkligen drygt 3 h sömn iallafall. Sen körde han på till 05.45 imorse & åkte vidare mot jobbet. Ja, och efterssom att jag har varit/är snorig & hängig så gjorde jag Pappan sällskap såpass tidigt igår, och fiifaan vad skönt det var att lägga sig så tidigt! Välbehövligt för oss bägge!

Barnen har fått frukost & nu sitter vi & glor på tv, David rejsar runt i gå-stolen & Saga sitter här bredvid mig & tittar! Ska snart slänga oss ner på golvet & leka, ville bara in & skriva lite först!

Förhoppningsvis så kanske Pappan kan låna hem en traktor ikväll & röja av på gården, så man iallafall kanske kan gå till nån granne nån dag! Och bilarna skulle säkert må bra av att få kommer ut från parkeringarna, då det är riktigt på gränsen nu alltså! MASSOR med snö! Personligen så är jag LESS! Vill ha vååår :P


ajaa, hej på er ett tag!


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: