Hejhej



Vinkade nyligen HejDå till Fredrik & Angelica som kom över på en fika när barnen hade somnat  :)
Mkt trevligt. Fikade på äppelkaka & vaniljsås ;) Grabbarna lekte lite i garaget & jag & Angelica satt & pratade massor med gojja! Verkligen en helhärlig tjej, bra gjort Herr Lindesjö :))

Dagen har gått FÖR fort, då familjen tog sig en såååån sovmorgon idag ;)
Barnen sov middag mellan kl 14.00-16.45, då jag väckte dom!  Sömntutor! Knallade direkt över till svärföräldrarna som bjöd min familj på rödspätta! Själv valde jag att vara utan middag, då jag & Saga åt en sån BASTANT frukost på rostade mackor & yougurt kl 11 idag & jag var fortfarande behagligt mätt på den, varför äta när man inte är hungrig för? Det ska faan bli mitt nya motto, då jag hade en tendens att småäta ALL THE TIME, vilket resulterade i att jag har gått upp SEX KILO sen jag slutade med dieten veckan innan jul & har ätit ALLT som kommit i min väg sen dess!!!! Men nu är det slut på det. Äter från & med i måndags en rejäl frukost, lätt lunch & lagom middag, plus kör lite CrossTrainer, & några situps per dag! Hoppas att det ska ge nån förbättring iallafall! Lär visa sig! VET att min stora problem är detta småätandet allt the time !! Och nu är det STOPP!!

Efter middagen tog jag Saga med mej hem till hennes faster, som hade Emmelie, Manne & Thea över på middag. Tjejorna lekte massor & vi andra drack java & tjattrade ;) Saga var sååå lycklig över att få leka med sin Theabus <3 Sen gick vi hem till våra grabbar, och jag & Pappan nattade barnen & resten vet ni ju :)

Nu ska vi kolla lite på tv & sen blir det nattinatt!
Pappan har jag lovat ut som flyttgubbe imorgon igen, så jag är gräsänka!
Leka nån? leka??


tack & godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: