HejHej



Hade en stålande dag igår, med syrran & våra fina barn!
Hon & hennes dotter kom hit igår morse, åt frukost med oss & mös med barnen.
När vi var fit for fight så begav vi oss in till stan, och tog en trip till Ekeby & tog en kaffe med våra barns Pappor, som lastade & flyttade förfullt. Duktiga karlar vi har. Sen åkte vi till Gränby C. Moster Jenny köpte en jättefin dress till David på Lindex, och bjöd mig & Saga på lunch :) GULLIGA HON <3 Efter det styrde vi hemåt, ho släppte av oss & for hem. Slängde Saga isäng, & lekte med David, Saga vägrade sova, så vi gav upp, packade in barnen i bilen & begav oss på kalas i Hamra :) Mkt trevligt, massa gott fika, trevligt sällskap & överaktiva ungar (läs : MINA, haha) När vi for hem så var det bara att slänga barnen isäng, & sen plocka lite innan vi bäddade ner oss i soffan & fortsatte kolla på Falkfilmerna. tar en varje kväll, vi är ALLDELES för trötta om kvällarna föratt orka fler. Ikväll är det film nr 3 på TV, men vi ser den på dvd, så vi kommer skapligt isäng, sen blir det 4 imorgonkväll osv :)  dom är ju sjukt bra :)

Idag ska jag & barnen tvätta alla sängkläder i detta hus, damsuga, plocka & vara såå tråkiga.
Får se om vi kanske går ut & leker en sväng efter deras lurar?! Pappan agerar flytthjälp idag med ju, och det blir ev flera helger som han gör det, tills dom är helt klara. Man ställer ju upp för dom man älskar & VET uppskattar det!

Så idag är jag GRÄÄÄSÄNKA ;)


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: