kämpig natt!



Jo, det kan man lungt säga
Han vaknade till och från hela natten, feber låg på 39,2 imorse, och han är superhänging! Tempade honom nyss och den låg på 38,6, så det går sakta men säkert ner iallafall!  Stackars liten..

Jag & Saga åkte iallafall ner på kalas, så fick den lilla sjukligen vara hemma med sin pappa. Och Saga sken upp som en sol, när hon fick leka med Alice & Philip. Vi åkte i backen massor på rumpan, då den var för brant att låta Saga åka Bob nerför ;) Jösses, vilken kass kondition man har, TUR att Camilla & Tommy var där & bytte av mig i backen med Saga ;) haha! Sen fick vi massa gott fika, plättar, kaffe & varm oboy :D Massa mums!!! GRATTIS ALICE PÅ 5 ÅRSDAGEN <3

nu sover Saga en sväng, utmattad av all lek ;)
David ligger & gnäller/halvsover i sin säng, lär sluta med att jag fr ta upp honom snart!
Han behöver sova, men vägrar! Tur att jag ska på åkerbesök med barnes öron imorgon på VC, då kan doktorn kolla David från topp till tå, hoppas & ber till gud att han INTE har öroninflamation IGEN!!!

neeh, ta upp lilleman var det!


pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: