Lördag hela dagen!



ÄNTLIGEN!
Idag är dagen som vi alla har väntat så förväntansfullt på!
Idag får äntligen ALICE & hennes nya hjärta åka hem från Göteborg!
Måste kännas otroligt skönt för dom & längtan till sitt egna hem måste vara stor!
Jag längtar tills vi alla här hemma är HELT friska, och kan hälsa på dom. Saga pratar & frågar om Alice varje dag. Hon saknar henne massor. Alice & Saga har ju bestämt att sen ska Alice sova hos oss, och då ska Saga sluta med napp. Tomtenissarna som komma till dom & ta alla Sagas nappar ;) Så nu mina vänner, får ni hålla alla tummarna ni har att vi i denna familj nån gång i framtiden kan bli HELT friska. Börja ledsna ganska hårt på att vi antingen är småförkylda, eller dyngförkylda! Så vi får ta igen massa tid med sötaste Alice :))

Igårkväll när barnen hade somnat så kom Robban förbi!
Grabbarna eldade lite brännbart & undertiden så "jobbade" jag! skötte lite beställningar till Länsmansbärby AB, är riktigt nöjd med mitt jobb & det var tydligen grabbarna med ;) Sen kollade vi på film, och snackade massa skit, vid 23-snåret vart dom hungruga, så MammaBulln kirrade käk, hade pizzor i frysen som jag körde in i ugnen, smidigt ;) Mätta & belåtna så fortsatte vi glo på film. Tror klockan var runt 01 när Bobbp drog sig hemåt.. Och jag & Pappan nattade oss gaaanska snart efter det, var astrött. Men hade en riktigt trevlig kväll med grabbarna :)

Idag så består dagen av att underhålla barnen.
Pappan måste hugga/klyva massor med ved hela dan!
Tråkigt för han att stå själv bara, men sånt är livet ibland!
Själv kommer jag att hålla mig inne med barnen, då det är över -20 ute. Och barn under 1år ska ju helst inte vistas ute om det är mer än -10 ute. Så det blir en innedag med huliganerna! Nått kul ska vi säkert hitt på :)

Ikväll ska MammaBulln ut & rastas!
Ska på PARTY, maskerad, tema : Film!
Ska bli kul faktiskt, ev så blir det förferre oxå ;)


nääh, underhålla min sura son kanske?


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: