SNÖÖÖÖÖSTOOOORM!!!



Kan man lungt säga att det är ute, snöar & blåser sjukt mkt!
Hade sånt tur att Veronica kom hit & fikade, och vi åkte & hämtade Saga på dagis 12.15 istället för 13.30, passade på när jag fick skjuts lixom, slippa böka med att vänta på bussen i stormen & så. Tack snälla Veronica :) Så nu ligger Saga & sover middag hemma istället för dagis, dom skulle precis lägga henne när jag ringde & förvarnade att jag skulle hämta henne tidigare, så dom höll henne uppe tills jag kom, 20 min senare :P

Och jag pratade med Försäkringskassan idag :)
Hade plats 270 i kön, fick vänta 40 min, men det var det värt, för nu är det bestämt att jag ska ta PappaBulls dagar oxå, och blir hemma med David till den 4 JANUARI 2011!! Meningen var ju att han skulle börja dagis i augusti. Men efterssom att jag är arbetslös, så känns det bättre att säkra ekonomin ett par månade längre just på detta sätt! För allvarligt, vilka familjen klarar sig med EN lön & en som är arbetslös? Inte vi iallafall. kan ju ta lera månader att få ett jobb, OM man ens får ett!! och efterssom att mina barn, är mitt liv, så känns det skönt att få vara ledig oxå, och få umgås med dom så mkt som möjligt innan allvaret & jobbsökandet börjar! Som sagt, detta är den bästa lösningen ekonomiskt för oss. Däremot så är jag SJUKT sugen på att börja jobba varannan eller var 3.e helg, så om någon vet något passande för mig, så HÖR AV ER! Detta känns bra, bra som fan :)

Usch var jag snorar, kalla mig Rudolt, med röda mulen ;)
Huvudet dunkar & snoret forsar, halsen ömmar, men vad gör det?!
Borde vara van vid detta laget tycker man ;) haha


nu ska jag underhålla min son :)


puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: