Svar på tal :

Slänger in lite Svar På Tal här, till er som kommenterat men inte lämnat nån sida jag kan svara på :) Så här har ni :

Pauline : aah men  precis, 5 min extra per dag kan jag stå ut med lixom ;) Hon är ju superstolt över att få ha koppel, haha, knäppungen!! Nej, det är ett sele, typ lika som du har i vagnen, som du fäster runt & i bak är det fastsytt själva remmen/kopplet! Kanonbra verkligen. Jag är nöjd, och lättad över att veta exakt vart jag har henne hela tiden ;)

Anonym : Jadu, föratt göra en lång historia kort, så slutade det hela med att Peter, som var familjefar, sambo & kär vän , fick hjärtsvikt!

sådärja, det var allt för denna gång.
Nu ska jag laga middag : snitzel, stekt potatis, sallad & sås.


herrå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: