Tänder i massor & nu reser han sig upp med stöd!

Snabbuppdateringar om mina fina barn!

David :
Under natten tog sig tand nr : 3 igenom tandköttet.
Tand nr : 4 & 5 är påväg dom med, men har inte trängt igenom riktigt ännu, men inom 2 dagar, så tror jag dom är igenom! Han är väldigt snäll trots att han måste ha sjukt ont, det kommer i omgångar lixom, stundvis, då han är jätteledsen & det kliar satan i munnen, sen är det lungt nån timme igen.. Önskar att jag kunde ta hans smärta, så han slapp den helt, men det går ju tvärr ikke :(
  Och nu börjar han bli STOOOR, för igår, då klättrade han på mig som VANLIGT, och vad gör ungen?? JOO, HAN STÄLLDE SIG UPP!!! Han klättrade upp på mig & slutade med att han stod upp, och enbart höll i min tröja!!!! Två ggr på raken gjorde han det :) MIN STORA KILLE <3 BUUUHUUUU!!! Vart tog min bebis vägen?

Saga :
Ojj, vet inte vart jag ska börja, den underbara tjejen alltså.
Hon pratar klockrent, meningar i massor, hon gör sig verkligen förstådd. Hon är så himla självsäker. Klär på sig & av sig själv, sätter skorna på rätt fot, är fortfarande blöjfri dagtid & till våren slutar vi med blöja nattetid med. Hon är sjukt social, riktigt påhittig & ska göra ALLT själv. Hon vet verkligen vad hon vill. Hon är jätteduktig på att städa undan efter sig. Hon hjälper sin bror med allt, ger han leksaker, tröstar honom, matar honom med allt hon själv äter & får honom ALLTID att skratta. Hon är BÄST helt enkelt!

Och nu mina vänner, väntar ett BOMBNERSLAG på mig!
Måste ta tag i detta medans David sover & Saga är på dagis.
får se när vi hörs igen!


pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: