Tillåt mig att KRÄKAS!



FiiiTusan vilka missnöjda ungar jag har dragits med hela morgonen/förmiddagen. Får man säga så?  Saga är elak som attans mot sin lillebror, tjyvnyps, tar hans leksaker, och är allmänt sur. David är supegnällig & sur på syrran som snor hans stuffs! SUCKAR! Hade sån jäkla huvudvärk så jag var tvungen att lägga dom nu, Saga hör jag ligger & snackar inne på sitt rum, medans hennes bror har somnat! Hoppas på snälla & glada barn sen när dom vaknar då!

And here we go again!
Kör igång dieten idag, var INTE kul att ställa sig på vågen efter denna jul kan jag lova. Blir fan arg på mig själv. Men vi får väl se hur det går denna gång. Inställningen är den att byta ut frukost, lunch, & mellis mot drinken. Middag äter jag varje dag med familjen, då jag måste få i mig ett rikigt lagat mål om dagen, pga mitt pissiga immunförsvar! Inge fikabröd, inte godis eller läsk. Skulle jag vilja, så tillåter jag mig själv sånt ENBART på helger eller vid kalas! Ut & gå en gång om dagen, få frisk luft & röra lite på dököttet. Lite hemmaworkout på kvällarna, lite armhävningar, situps & utfall! Har jag inte gett något som helst resultat inom 2 veckor så får jag väl ta bort middagen med, och se om det är pga det!

DAGENS :
Frukost : Gröt till kidsen, shake till mig
Mellis : frukt till kidsen, kaffe till mig
Lunch : Saga får pizza, David kyckling, shake till mig
Mellis : barnen får macka eller kräm, kaffe till mig
Middag : Korvstroganoff med ris, David får fisk

Kul meny va?

Jahaja, har tvätt som väntar på mig!
Men först, kaffe, cigg & ringa min mor :)
Superfint väder ute, ska bli skönt med en promenix sen.
Synd bara att det är 17 minus ute :/


byebye then

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: