Tisdagen den 5e Januari 2010


GodMorgon/Förmiddag!
Fick sovmorgon tills strax efter kl 9 imorse (bortsett från att David vaknade & fick käk vid 6-tiden)
Har alltså inte hunnit göra mkt alls ännu, gett barnen gröt, pimplat lite kaffe, fått på barnen lite kläder, och mig själv med. Nu sitter jag här, David rejsar runt i gåstolen (han är livsfarlig på golvet, och river ALLT som kommer i sin krypväg, så nu får han sitta i stolen ett tag) Saga sitter här bredvid mig & leker lite. Om en timme ska dom läggas för sina lurar & då ska jag städa lite.

Passar på att tacka TjejLigan för en supermysig kväll igår.
Bestående av nybakt bröd, massa skitsnack, kaffe/thé, efterrätt & skratt!
Precis vad jag behövde, så TACK till er tjejor :)


Susanne, Värdinnan



Linnea & Vanja :)



Och såhär bra gick det med min diet ;)



Men vem kan klandra mig ;) ?!



slänger in någe mer inlägg sen, nu ska jag mer å golvet & busa!


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: