Tralalalaaaa, Söndag idag!


Tänkte dra en snabbis om gårdagen/dagen innan jag fortsätter att kolla på Johan falk-filmen!

Lördag : Kvällen var mkt lyckad!
Förfest med Renata, Robban, Sanna & Pettson hemma hos Lindesjö & hans tjej.
Drack lite öl, snackade lite skit, & hade det bra. Efter nån timme drog vi vidare till Villsberga för Veronica & Tommys fest. Där dracks det massor, dansades, stupades, drev med folk & ja, vi hade as-skoj ;) Halv 3 tror jag att klockan var när jag kom innanför dörren hemma :) En riktigt lyckad kväll :)

Söndag : Blev väckt av mina fina minigrisar strax innan kl 8 på morgonen!
Låg i sängen & drog oss hela familjen till 9 typ. Myspys. Mådde helt OK faktiskt ;) Drack ju BARA öl under hela lördagskvällen (duktiga jag)!  Gick upp, klädde på oss & åt frukost! Efter det så klädde jag & Saga på oss & gick ut föratt leka med ALICE :)))) Lyckan i Sagas ögon går inte att beskriva när hon såg henne. Hon sprang med öppna armar & skreeek Alice Alice Alice, det blev en bamsekram <3 Lekte ute med barnen, Alice åkte på sina nya fina skidor, Saga åkte pulka! Efter ett tag gick vi in & värmde oss. Lekte massor & så! Så kul att se en sån PIGG Alice <3 Sen gick Alice hem till sin mormor & Saga sov middag! Sen ringde Robban & frågade om vi var hungriga & ville ha pizza ;) Det går ju såååå bra med min diet :/ eller nått.. skitsamma! Min kropp, mitt val :D  Sarr bra som faaan. Fick i uppdrag att göra en jordgubbspaj, och 5 min senare stod den i ugnen ;) Min bror, hans tjej & Hinken kom förbi & fikade med oss. Mkt trevligt!  Efter det låg jag, Barnen, Pappan & Robban i soffan i flera timmar, bara zappade runt, snackade skit, lekte med barnen & så. huuur najs som helst, kan man kalla en slapparsöndag :) Tills ju nattade vi barnen, en liten stund efter det kom Susanne & hämtade upp mig. Och vi for till Maxi en sväng :) Gick runt, pratade lite, kollade lite & bara VAR! hittade vantra & mössa som jag köpte till Saga. Och sen lösviktsgodis på Pappans begäran! TACK Susanne för en trevlig liten trip :)



Nu : kolla film, äta goooodis & somna på soffan kanske?


VACKRASTE KUSINERNA


PAPPABULLN, BOBBO & SAGA







pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: