Underbara dag, med underbara ungar <3



Vid tio-tiden imorse hoppade jag & barnen på 804.an & for in till Uppsala.
Bytte buss inne i stan & for vidare till Gränby, hem till mamma/mormor :)
Där välkomnades vi med mackor med smarriga pålägg, fikabröd & kaffe :)
En timme senare kom min syster & hennes dotter dit, och tillsammans tog vi alla en promenad till Willys. Där inhandlades det viktigaste som blöjor, tvättlappar, välling ,gröt & lite mat. Mamma/mormor blev lite sliten & tog en färdtjänst hem, medans jag, Syster & våra fina barn promenerade hem igen. Kramades hejdå med syster utanför våra föräldrar & gick upp föratt umgås med mormor & morfar (som precis kommit hem från jobbet). Där lekte barnen musten ut gamlingarna ;) Jag existerade knappt, haha! Men det gjorde inget, fick ju titta på iallafall :P Barnen åt middag där, och även mina broder kikade upp på en cigg :) Vid 18-tiden kom PappaBulln & hämtade oss, då han tyckte det skulle bli alldeles försent om vi skulle ta bussen, det tackar vi för :D När vi kom hem så knatade vi över till barnens farföräldrar, & på  den lilla,lilla backen påväg dit slår jag en vurpa, håller Saga i handen & har David i bilbarnstolen i armvecket, Jag slår på arslet & slår i huvet, drar med min Saga i fallet (som blev mest rädd) & David flyger & hamnar upp & ner efter ett varv i luften typ, hade PANIIIIIK kan jag lova. Men David var ju självklart fastspänd, och inget hände honom, han blev mest rädd han med. Men fasiken vad rädd jag blev att nån av barnen skulle gjort sig illa :( Kom tills sist fram till farföräldrarna, tog en kaffe, rastade barnen & snackade lite skit. Gick hem, nattade barnen & nu sitter jag här. Ska snart ta mig en dusch & sen krypa till kojs, Dagisdax imorgon vettni!

Ja jusste, ang mitt läkarbesök, så fick jag väl inte allt för positiva besked...
Först & främst så har mina 2 graviditeter satt sina spår, då mitt högra bäcken sitter alldeles för lågt & det vänstra lite för högt = ger sne rygg! Han trodde oxå att jag har kunnat haft diskbråck, som har gått vidare till någe ännu värre, men tar inte ut något i förskott, Han skickade en remissförfrågan & sa att jag skulle få svar/tid om en månad ungefär, fick tid på A-post i fredag (jag var hos läkaren i onsdags eftermiddag!) Så det gick ju fort. Den 4.e feb kl 19.30 (!!!!) ska jag på magnetröngten för min rygg. & Efter det får vi väl se, om det är någe fel på mig, eller om jag får stå ut med smärtan jag har tills jag dör (läs: tar livet av mig)!!!


jaja, allt blir bra i slutändan!


nu : dusch, sen sova!

GOOOODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: