Underbara dag :)



"pepparpeppartaiträ (klappar mig på huvudet)" så har barnen var EXEMPLARISKA idag, heter det så? Jaja, hur som helst så har dom varit (och är fortfarande) jättesnälla! Jag har hunnit med massor här hemma, då bägge barnen behagade att sova 2h & 30min idag typ :/  & David sover i skrivande stund sin sista lur!  Har tvättat hela familjens sängkläder, vikt tvätt, kört igång ännu en maskin, bäddat rent i alla sängar, bakat frallor, damsugit & kunnat andas ut ordentligt en stund. Såna dagar gillar jag! Saga springer runt här & leker med sin fina docka & dockans vagn!

Pappan agerar fortfarande flytthjälp.
Jag ska snart sätta igång med middagen, har kycklingen i marinad, men ska snart ugnssteka den, göra currysås & koka ris :) Kommer bli smaskens.  Får se om jag ska lägga matlådor till Pappa eller om han kommer hem tills det är klart, har inte pratat med honom, men jag vet att han ville försöka komma hem & hinna säga godnatt till barnen iallafall. Vi får väla se.

nääh, laga mat var det!
Puss&kraam-skumbanan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: