YeahYeah!



Hejsan hoppsan!
Dagen lider mot sitt slut & jag är trött, trött, trött!
Barnen slockande som ljus kl 19 i vanlig ordning, efter en mysig middag med deras farföräldrar som vi bjöd hit! Mkt trevligt med matsällskap =) Sen slängde jag barnen i baljan, så fick dom ta sig ett bad ihop. Vilket uppskattades av bägge huliganerna, då dom båda ÄLSKAR att bada & duscha :P Sen blev det soffmys med fmiljen & Barnens faster Camilla :) Sen slog klockan sju & resten vet ni!

Pappan är ute i garaget & pular med Clion!
När han kommer in ska vi fortsätta vår FalkMaraton (vi pallar max en per kväll, tröttmössor som vi är, haha) Sen blir det tack & godnatt får det är jobb för maken imorgon, och dagis för lillasnuttan! Om jag känner mig piggare imorgon så ska jag & David på babycafé, annars är det soffmys för oss som gäller. Lär visa sig imorgon helt enkelt!

nehepp, snart dax att skölja ur färgen ur håret :)
JAAAA, JAAAG VEEEEEET!!!!!!!


snippsnapp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: