borde sova..

jag borde sova, verkligen.. Men kroppen säger ifrån, har mot i magen och känner mig opigg som attans. Bäddade ner oss för typ en timme sen, Pappan somnade på 2 röda, själv ligger jag här, och bloggar från mobilen, i brist på sysselsättning. Det var tydligen min födelsedag idag .. Helt ointressant för min del. Jag har slutat fylla år. Barnen sov hos sin mormor och morfar natten till idag. Kändes på enormt skönt att hämta hem dom kan jag lova, jag är INTE hel utan mina vackra barn . Dom hade självklart haft det hur bra som helst, vad annars, mina föräldrar är GULD , och bäst på alla sätt och vis lixom. Pappan och jag unnade oss lite party igår, förfest hos oss med robban, linnea, arvid och sofie, sen åkte vi och firade Suz, , det var trevligt, men avslutade kvällen tidigt, då det började krampa i magen .. Om det berodde på alkoholen. Eller på maten vet jag inte, brukar få ont efter varje måltid .. Drack bara några öl, så bakis var jag inte imorse när vi vaknade = najs =) imorgon börjar Pappan jobba igen efter 2 veckors semester. Fy vad vi kommer att sakna honom här hemma om dagarna. Världens bästa Pappabulln <3 nej, nu MÅSTE jag försöka sova. Men lär bli svårt, har ont som fan. Inge vidare kul med magsår .. Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: