.... hejhopp ....



idag har vi gjort Uppsala osäkert, mathandling stod på schemat :)
Så vi hämtade upp min mamma, for till Cool / boländerna, och handlade mat & sånt. Känns nice att fylla upp dom delar av kyl, frys & skafferi som har ekat ett tag !! Mötte upps syrran & systerdottern på ÖB, tog en runda där, och småhandlade lite !!

Väl hemma igen så åt vi middag med svärföräldrarna :)
Robban kom över på en fika, och sen gick vi hem föratt duscha & natta barnen :)

Och nu har jag röjt undan här hemma inför morgondagens besök : MIN MORFAR KOMMER :) Han ringde tidigare & ville komma hit en sväng imorgon, klaaart han får :) Ska bli kul, då han endast har träffat Saga 2 ggr, och David en gång (på den tiden då David låg & pattade ALL THE TIME) Så dom har inte hållt honom & knappt sett honom, då han låg & åt på mig hela den stunden dom var här för 1 år sen !! Plus att dom ska få träffa Karla imorgon, mamma, syster & Karla kommer hit dom med :) Så det ser vi fram emot !!

Pappan ska till Giresta imorgon & jobba lite hos Tommy & Vanja :)
Men kommer hem medans morfar & hans tant, och min morbror är här, föratt umgås, fika & ta igen lite tid helt enkelt !! Och sen far han dit igen & färdigställer deras baksida så gott han kan :) Min DUKTIGA ÄLSKADE GUBBE <3


nu mina vänner blir det chirre, dirre & bubbelvatten :)



pusspåer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: