inget stoppar oss nu ...


sov som en kratta inatt :(
barnen har vart snälla på morgonen / förmiddagen !!
Huvudet dunkar, och jag har inga huvudvärkstabletter hemma, ska kila ner till Mills när David har vaknat & se om hon har något för huvudet !!

Men jag gillar det faktum att jag har damsugit & skurat hela huset, småplockat runt om & tvättar förfullt, har vikt tvätt & plockat ur diskmaskinen ..  Det är rent & fint hemma, plus att det luktar fräscht :)

Vi fick middagsgäster igår :P
Madde & Riwer, Arvid & Sofie :)
Vi grillade kött, ugnsstekte egen klyftpotatis, till det hade vi goda såser & en sallad :)
Mkt mysigt, satt ute & käka, snacka & hade det asbra. Sen fick jag & Madde lite egentid oxå, då våra barn somnade & Pappan var på vift, så vi pratade av oss massa, skrattade, pratade hemlisar & drack kaffe :) Tror klockan var vid 22.30 när hon packade ihop sig & sonen & for hemåt.. TACK gumman :) Och tack till er andra som kom & firade mig :) Blev firad hemma hos mina föräldrar oxå, av dom , & min syster m familj <3

Nu sitter jag & Saga & väntar på att David ska vakna, så vi kan ge honom lite gröt, och sen våldgästa Mills som sagt, tigga kaffe & huvudvärkstabletter ;) Paj skulle det tydligen bjudas på oxå hörde jag ;O haha !!


lääängtar sjukt mkt till att PappaBulln kommer hem <3
känner mig nästa nykär, längtar & saknar :P han är fin min make <3
han ville ha korvstroganoff med ris till middag, och det ska han såklart få :)



hejsvejs



bjuder på lite härliga bilder ;O












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: