jag är GLAD :)



och trött :D hihiii ...


Är sådär sjukt nöjd över dagen, TROTS att Saga gick bärsärkargång härhemma innan avfärden, men det glömmer vi nu & tar dom roligare sakerna i detta inlägg istället :)

Fick sova till kl 11 imorse, det var jätteskönt, fast jag vaknade dyngsvettig var 5.e minut typ .. tackar vet jag fläcktar !! Min räddning :)

efter Davids middagslur & bråket med Saga begav vi oss im mott Uppsala för en date med Emelie, Matte & Emilia :) Arvid & Sofie gjorde oss sällskap :D Vi fikade, lekte med barnen, Saga, Emelie & Emilia badade i deras stora pool & plaskade massor !! Efter ordentligt övervägande packade vi in oss i 3 bilar & drog lite impulsivt till Gränby C föratt inhandla badkläder till mig & Emelie, och sen styrde vi Volvon, Clion & Fååååården mot Björklingebadet (eller var det vattholmabadet ?? jaja) kom dit vid 18-tiden, så alla barnen fick vara uppe på öertid, vi badade allihopa, blev nån simtur & massa lek :) Huuuur mysigt som helst, jag gillart :) Var där nån timme, sen avslutade vi daten på MAX där min bror bjöd oss på käk.. TACKAARRR !! sen skiljdes vi åt :) TACK ÄLSKADE NI FÖR EN UNDERBAR DAG <3

Väl hemm aigen så nattade Pappan David, medans Saga skulle få gunga lite medans jag tog en rök, skulle sätta på henne hatten innan, och sen gör hon en piruett & kör armvecket RAKT IN I MIN CIGG !!!!!!!! hör ljudet : pssssssst.. sen GALLSKRIK :( min lilla bebis :( springer med henne på höften över till hennes farföräldrar, som jag visste hade akutkylspray hemma (vi har oxå sån, men visste inte vart den var), farmor fick agera doktor, snälla hon !! sprayade, blåste, sprayade, slåste, sen ville Saga ha plåster, och det fick hon såklart, min älskade lillskrutta <3 hennes panik gick över efter lite polkagris som hon fick av farmor & farfar :)

sen gick vi hem igen, Saga la sig på Pappans mage i soffan & kollade på tv, 2 min senare halvsov dom båda, så vi nattade henne i sängen & sen dess har hon sovit :) Pappan & jag har vattnat lite blommor ute, & donat med sånt man gör här hemma på landet lixom ;)


nu ska jag försöka sova, min tur att ge Pappan sovmorgon imorgon, så jag behöver dom timmarna med sömn som jag kan få innan det ;)


och anledningen till lösenordskyddad blogg ??
jag vet faktiskt inte, kände fört bara ;)




puss på er :)

Mattias

Det var björklingebadet som dom hade gjort om skyltningen till :)

Tack själva underbara ni!!



Kramis<3

PUBLICERAT DEN 2010-07-07 KLOCKAN 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: