ledsamt



Fan vad ledsamt, vart jag är vrider huvudet så ser det ut som CRAP !!
Leksaker kvittar lixom, men tvätthögen är ÖVERFULL, tvätten från tumlaren behöver vikas , diskmaskinen behövs plockas ur, och i, då diskhon svämmar över av disk, golven behövs damsugas & skuras, då det är skitigt, och klibbigt som fan, barnens rum behövs skuras & plockas ... fyfan :( om jag ändå var på humör för städ.. och skjuta upp ?? neeh, det har jag redan gjort i snart en veckas tid med vissa saker ..

gårdagen var lyckad btw ..
Satt ute, snacka skit, drack lite öl/vin, skrattade, och hade det bra !!
Tog en promenad som slutande med en dansuppvisning ;)
ja, kvällen var superkul hursomhelst ...
avrundade vid 23.30-tiden tror jag ?!


nu blir det frukost med mina huliganer,
när minstingen somnat blir det till att ta ett städryck !!



hejhej

Pappan Bulln

Jag älsker er mest i hela världen.. Ni gör mitt liv.. Snart är det semester igen

PUBLICERAT DEN 2010-07-28 KLOCKAN 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: