se därjah !!!



sepåfaan, fick även denna dag att gå trots allt ;)


Hela förmiddagen spenderade jag & barnen inomhus, David sov sin vanliga lur, efter det fick dom lunch & vi lekte mer. Vi har ritat & dansat, och sen gick vi ut, barnen har hoppat i sin MiniStudsmatta som dom fick förra veckan, och lekte i sandlådan.  

Och idag var det Pappans tur att laga middag = pizza ;) Vi åt tillsammans med hans föräldrar & snackade lite skit !! Kom hem vid 18.20, då fixade vi kidsen & 18.30 var dom nattade & sen dess har vi ikke hört ett ljud, skööönt !!

Sen satte jag mig på trappen, med en cigg & Pappan for & köpte glass :)
När han kom hem blev jag serverad en iskall Åbro, som satt som en smäck för strupen ;)
Min bror kom över & käkade glass med oss, och nu sitter dom två i soffan & glor på tv !!
Bimbo ligger här i mitt knä & spinner som fasiken!! Själv funderar jag på en dusch & sen joina grabbarna i soffan framför tvn !! låter lagom :D

-

Vet inte huuuuur mkt bråk det har vart idag alltså, Saga är inte rolig just nu, min lilla snutta !! Lyssnar inte för 5öre, och lyssnar INTE till ett nej .. aah, det är kämpigt mellanåt :( tålamodet sviker mig till & från, tyärr !!

men en sak är säker : JAG ÄLSKAR MINA BARN & DERAS PAPPA !!
dom är min mening med livet & utan dom - ingen Susanna ..



peace !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: